Kunstnersiden


  • Velkommen
  • Ydelser
    • Kunstnerhjemmeside
    • Ekstra funktioner
    • Vedligeholdelse
    • Sidemandsoplæring
    • Klargøring af billeder / Produktvideoer
    • Bliv synlig andre steder
  • Priser
  • Få svar på alle dine spørgsmål
  • Den gode hjemmeside
    • Indholdsfortegnelse
    • Generelt
    • Planlægning
    • Fysisk struktur
    • Logisk struktur
    • Konkrete sider
    • Design
    • Layout
    • Tekster og sprog
    • Tillid og tryghed
    • Priser
    • Teknik
    • Omverdenen
    • Søgemaskineoptimering
    • Vedligeholdelse
  • Eksempler
    • Skabeloner
    • Billedbiblioteker
    • Billedbehandling
    • Farver
    • Skrifttyper
    • Bladringseffekter
    • Markøreffekter
    • Hjemmesider
  • Om Kunstnersiden
  • Kontakt

Bliv synlig - Tiltræk kunder - Sælg mere





Er en hjemmeside nødvendig?



Du skal være synlig med din kunst



Er det nødvendigt med en hjemmeside?

Ja !!!


I hvert fald hvis du har ambitioner om at komme bredt ud med din kunst for at øge dit salg. Fx hvis du gerne vil udstille på gallerier og i kunstforeninger.


Selv verdens bedste kunst sælger kun, hvis den er synlig.


Din kunst vil altid være synlig på din hjemmeside.


En hjemmeside er på en måde 2 ansatte, der arbejder for dig - endda gratis og hele døgnet:

  • Receptionist:
    Oplyser besøgende om dine kontaktoplysninger og tager imod mails.
  • Sælger:
    Præsenterer din kunst og sælger den med billeder og beskrivelser.

Internettet er nutidens telefonbog. I 2019 startede 70 % af alt salg i Danmark i Google.

Det er vigtigt du kan findes igen og igen

Købsprocessen for kunst er lang af 3 grunde:

  • De fleste tænker, at kunst kan undværes. Kunst er først noget folk køber, når de ikke mangler andre vigtige ting. Derfor er kunderne længere tid om at beslutte sig for kunst end for mange andre anskaffelser.
  • Kunst er som regel ikke helt billigt. Jo dyrere en ting er, jo mere skal købet overvejes. Og en eventuel samlever skal også overbevises.
  • Kunst hænger eller står normalt frit fremme i fx stuen. Dermed udsender det en signalværdi og udstiller blandt andet ejerens smag. Derfor er folk ofte omhyggelige med valg af kunst.

Disse ting betyder, at kunden normalt har behov for at se kunsten flere gange - måske mange gange - inden en købsbeslutning tages. Kunden har altså brug for at kunne se dine kunstværker igen og igen.


Din hjemmeside er det mest oplagte sted - og den mest effektive - til at kunne præsentere kunsten igen og igen.


Gallerier og kunstforeninger laver helst udstillinger, der har en harmonisk helhed. Måske passer din kunst ikke ind i næste udstilling, og så skal galleriet eller kunstforeningen jo kunne finde dig igen til den efterfølgende udstilling.


Så også her er det vigtigt, at din kunst kan findes igen og igen. Og det skal være nemt. Ingen gider køre flere kilometer hver gang de lige skal se kunsten en gang mere. Derfor skal kunsten kunne findes på internettet.


Det er på din hjemmeside at dine kunder danner sig et indtryk af dig og din kunst!



Er du enig?





Tænker, at jo før du kommer i gang, jo hurtigere får du glæde af en hjemmeside. Og jo hurtigere giver den dig indtægter.


Tag første uforpligtende skridt og kontakt mig via mail eller telefon.


Send mig fluks en mail Ring til mig på 21 78 33 72

Er du ikke enig?





En hjemmeside er en meget billig og effektiv markedsføring. Jeg er lidt nysgerrig på, hvorfor du ikke tror den vil gavne dig.


Gør mig klogere via mail eller telefon.


Send mig fluks en mail Ring til mig på 21 78 33 72
Gå tilbage til Struktureret FAQ-oversigt



Kunstnersiden



Søgårdsvej 8, Gelstrup, 4500 Nykøbing Sj



21 78 33 72

mail@kunstnersiden.dk

CVR 41 93 80 80


Handelsbetingelser - Privatlivspolitik - Cookiedeklaration


Vil du også have en indbydende og sælgende hjemmeside?


mail@kunstnersiden.dk
21 78 33 72